مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان فارس بر به کار گیری تمامی ظرفیت ها برای تحقق اهداف سازمانی تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس؛ سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در این بازدید بر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی و به کار گیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف سازمانی و خدمت هر چه بیشتر به هموطنان حرکت کنیم.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: همه همکاران باید با حُسن خُلق، مشتری مداری و رعایت اصول صحیح اعتبارسنجی، ضمن تلاش مضاعف در جهت وصول مطالبات، در پرداخت تسهیلات زودبازده برای حمایت از تولید و اشتغال استان گام بردارند.

ایمانی بر اجرای بانکداری اسلامی، توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع تاکید کرد و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران می باشد، چرا که کارکنان هر استان با شناختی که از موقعیت های مختلف محل زندگی خود دارند، بهتر می توانند زمینه جذب و نگهداری مشتریان را فراهم  نمایند.

مدیر عامل بانک با تاکید بر توسعه آموزش‌های لازم به منظور ارتقای سطح توانایی نیروهای انسانی در برقراری ارتباطات و تعاملات با مشتریان، گفت: نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده یکی از بزرگترین سرمایه های بانک است، چرا که نقشی تعیین کننده در جذب مشتری و حفظ آن دارد.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.

بر اساس این گزارش مدیر عامل بانک در سفر به استان فارس از شعب استهبان، جهرم، مصلی، قیروکارزین، فیروزآباد و کوار بازدید به عمل آورد و ضمن گفتگو با همکاران در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفت.

گفتنی است معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی نیز در این بازدید ها مدیر عامل بانک مهر اقتصاد را همراهی نمودند.