نسخه IOS موبایل بانک تجارت به روز رسانی شده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نسخه IOS موبایل بانک تجارت به دلیل تغییر سامانه های نرم افزاری و در راستای بهبود عملکرد این اپلیکیشن به روز رسانی شد.

همه کاربران می توانند این اپلیکیشن بدون پاک کردن نسخه قبلی ، نسخه IOS موبایل بانک تجارت را مجددا از پایگاه اینترنتی این بانک دریافت کنند.

نسخه های اندروید و ویندوزفون موبایل بانک تجارت نیازی به نصب و به روزرسانی مجدد ندارد .

همچنین بانک تجارت در نخستین همایش مسوولیت اجتماعی کشور شایسته دریافت نشان سیمین مسئولیت اجتماعی شناخته شد .

نشان سیمین مسئولیت اجتماعی ، "یادبود دکتر فیاض بخش" ، توسط علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به محمدابراهیم مقدم ، مدیرعامل این بانک تجارت اهدا شد.

در این همایش که با شعار "هوای هم رو داشته باشیم" برگزار شده بود ، نشان ملی مسوولیت اجتماعی ایران به سازمانها، نهادها، موسسات و ارگان های فعال در عرصه مسوولیت اجتماعی بویژه در حوزه سلامت، رفاه و تامین اجتماعی اهدا شد. بانک تجارت نیز به سبب عملکرد موفق خود در حوزه هایی چون حفاظت از محیط زیست ، ارائه کمک های مستقیم و غیرمستقیم به سازمان های خیریه ، ارتقاء بهره وری کارکنان و افزایش ساعات کاری مفید در سازمان ، کاهش حوادث شغلی ، ارتقاء سطح سلامت ، امنیت شغلی و رفاه کارکنان ، سرمایه گذاری در امور فرهنگی (درون سازمانی و برون سازمانی) ، به کارگیری شیوه های موثر ارتقای کیفیت خدمات و ... از جمله سازمانهای برتر کشور در این حوزه شناخته شد .

بانک تجارت در سال های اخیر کوشیده است تا ضمن رعایت اصول اخلاق حرفه ای، به مسئولیت های اجتماعی و ملی خود نیز عمل کند. از جمله مهمترین اقدامات بانک تجارت می توان به اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی غیر آلاینده ، اقدامات گسترده برای فرهنگ سازی حفظ محیط زیست ، اعطای صدها میلیارد ریال کمک بلاعوض به زندانیان دیه ، تحت پوشش قرار دادن صدها کودک بی سرپرست ، ساخت 26 باب مدرسه ، اهدای صدها هزار بسته لوازم التحریر رایگان به دانش آموزان مناطق محروم کشور ، اعطای کمک های بلاعوض به بیماران کلیوی و فراهم آوردن واریز کمکهای مردمی به حساب سازمانهای خیریه از طریق پایگاه اینترنتی امید تجارت اشاره کرد .