نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد اجازه نمی دهیم ایران در مرزهای فلسطین اشغالی حضور یابد

به گزارش مرور نیوز، « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه ادعا کرد این رژیم سیاست مداومی را دنبال می‌کند که اجازه نمی‌دهد ایران در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی حضور نظامی داشته باشد.

به گزارش «جروزالم پست»، او در ادامه ادعاهایش افزود: لبنان و سوریه مسئول هر حمله‌ای هستند که از خاک آن‌ها علیه اسرائیل اجرا شود. نمی‌توانیم امنیتمان را تضعیف کنیم و امنیت شهروندانمان را به خطر بیندازیم. نمی‌توانیم اجازه دهیم نیروهایمان متحمل ضربه شوند.

نتانیاهو در ادامه مدعی آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با تهدیدات شد و گفت در کنار وزیر جنگ و فرمانده کل ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ارزیابی وضعیت منطقه است.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در فلسطین اشغالی، بر لزوم فشار بر ایران تأکید کرده بود.

سفر میلی در شرایطی انجام شده که رژیم صهیونیستی پس از شهادت یکی از رزمنده‌های حزب‌الله لبنان در دمشق در شرایط آماده‌باش قرار گرفته است. در گزارش آی۲۴ اشاره شده که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با مارک میلی از طریق ویدیو کنفرانس در ارتباط با «ایران» و «چالش‌های امنیتی منطقه» گفت‌و‌گو کرده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آماده شدن حزب‌الله برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تشدید تحرکات نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.