سرویس بین الملل- رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: اگر منافع آمریکا ایجاب کند اقدام نظامی علیه کشورها نیز انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از رسانه های آمریکا، دونالد ترامپ با اعلام این مطلب افزود: آمریکا باید سیاست تلاش برای سرنگونی دولت هایی که شناخت کاملی از آنها ندارد را کنار بگذارد.

ترامپ درباره سیاست خارجی آمریکا و مبارزه با تروریسم گفت: آمریکا باید سیاست تلاش برای سرنگونی دولت هایی که شناخت کاملی از آنها ندارد را کنار بگذارد و درعوض باید تمرکز خود را بر شکست تروریسم و نابودی داعش بیشتر کند.

وی با بیان اینکه تنها در صورتی از مداخله نظامی در دیگر کشورها دفاع می کند که در راستای منافع مردم آمریکا باشد تصریح کرد: ما قصد داریم که روابط قدیمی خود با دیگر کشورها را مستحکم‌تر کنیم و همزمان در پی ایجاد روابط جدید نیز باشیم.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در بخش دیگری با تاکید بر اینکه درس های زیادی از تاریخ سیاست آمریکا فراگرفته و به اعتماد و درک متقابل بین ملت ها اعتقاد راسخ دارد افزود: ما با حسن‌نیت تمام به دنبال همبستگی با ملتهای جهان هستیم.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما به جای هدردادن سرمایه‌ها در جنگ ها، سعی خواهیم کرد که پول های کشور را برای ساخت جاده‌ها، پل‌ها، و فرودگاه‌های آمریکا خرج کنیم.