سرویس بین الملل- پس از افزایش دور تازه حملات هوایی عربستان به یمن و بمباران مناطق مسکونی این کشور رهبر جنبش مردمی انصارالله به سران وهابی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن روزیکشنبه به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) در پیامی با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، خطاب به عربستان سعودی گفت: به نفع شما و منطقه است که به تجاوز به یمن پایان دهید.

الحوثی افزود: تدوام تجاوزتان (عربستان) به یمن جز تباهی و شکست چیزی به همراه نخواهد داشت و در نهایت این دنیا و آخرتتان است که ضایع خواهد شد.

رهبر جنبش انصار الله یمن درخصوص پیروی برخی از کشورهای اسلامی از استکبار جهانی گفت: از بزرگ ترین مصائبی که امت اسلامی با آن مواجه است تبعیت و پیروی کورکورانه ای است که برخی از کشورها همچون نظام سعودی دچار آن شده اند و باید نسبت به آن آگاه و هوشیار بود.

وی گفت: عربستان سعودی نماد و سمبل انحراف و تحریف در امت اسلامی است.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه قرآن کریم پیروی از دشمنان خدا را خروج از حق و خیانت به امت می داند، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی مشکلات بشریت را بغرنج کردند و به غارت خوبی ها و ایجاد بحران ها و جنگ ها می پردازند.

رهبر جنبش انصار الله یمن با اشاره به رشادت ها و مقاومت های مردمی یمن در مواجهه با دشمن و تجاوزگران خارجی تاکید کرد که مردم یمن امروز بار دیگر تاکید می کنند که به مسیر خود ادامه خواهند داد و تلاش های دشمنان برای تغییر خواست و اراده مردم یمن بی نتیجه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مردم یمن با وجود اینکه سرگرم مقاومت در برابر دشمنان و تجاوزگران هستند اما همچنان به مسائل امت اسلامی ازجمله مساله فلسطین و اشغال مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی پایبند است و بار دیگر تاکید می کنیم که درکنار مردم فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان خواهیم بود.

عبدالملک الحوثی همچنین از کشورهای آزاده جهان خواست تا به صورت موثر در کنار مردم یمن باشند و در قبال دولتی که برآمده از خواست مردم و قانون است مسوولانه عمل کنند. 

وی همچنین از دولت جدید یمن خواست تا تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم یمن و حمایت از ارتش و کمیته های مردمی یمن به کار گیرد.