سرویس بین الملل- عناصر تروریستی مورد حمایت غرب و برخی کشورهای وابسته منطقه همچنان برای جبران شکست خود در حلب دست به حملات ایزایی می زنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از منابع خبری، اختلافات داخلی بین گروه های تروریستی و نیز ممانعت تروریست ها از ورود اتوبوس های حامل گروه جدیدی از زخمی ها، بیماران، زنان و کودکان از دو منطقه کفریا و فوعه باعث شد کار خارج کردن آخرین گروه از تروریست ها و خانواده هایشان از محله های شرقی حلب به تعویق بیافتد.

مردم حلب که از پیروزی های بزرگ ارتش بر تروریست ها شادمان هستند دیشب درخت کریسمس  را به مناسبت سال نوی مسیحی در میدان عزیزیه حلب نور افشانی کردند.

تروریست ها کوشیدند جشن مردم حلب را در میدان عزیزیه بر هم بزنند چرا که بمبی در نزدیکی درخت کریسمس منفجر شد اما به کسی آسیب نرسید و مردم نیز به جشن خود ادامه دادند و بر پایداری و زندگی تأکید کردند.

هلال هلال معاون دبیر کل حزب بعث سوریه که به نمایندگی از بشار اسد رئیس جمهور این کشور به حلب سفر کرده است در این مراسم حضور داشت و به الاخباریه گفت: «در همه میدان های حلب این گونه جشن ها برپا خواهد شد. عیدهای ملی و دینی ما همزمان شده است.»

دهها نفر از ساکنان محله های شرقی حلب از جمله تعدادی از ربوده شدگان، پس از فرار از زندانهای تروریستها دیروز به مواضع ارتش سوریه در منطقه جسر الحج در حلب رسیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، شماری  از کسانی که از دست تروریست ها فرار کرده بودند با تشریح چگونگی بازداشت و رفتار وحشیانه تروریست ها گفتند جبهه النصره آنان را از بیش از دو ماه پیش بازداشت کرده بود و تروریستها همه مدارک شناسایی آنان را سوزانده بودند.

خبرگزاری رویترز  گزارش داد ارتش ترکیه اعلام کرد کنترل کامل جاده مواصلاتی شهر الباب به حلب را در سوریه به دست گرفته است.