در پی آتش‌سوزی گسترده در جنگل ها قدس اشغالی پانزده هواپیمای اطفای حریق و چند گروه آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کردند.

به گزارش مرور نیوز،‌ منابع‌ عبری‌زبان، ظهر امروز (سه‌شنبه)، از آتش‌سوزی گسترده در منطقه جنگلی جاده یکم در نزدیکی قدس اشغالی خبر دادند.

وبگاه خبری شبکه صهیونیستی «مکان» در این خصوص گزارش داد که پانزده هواپیمای اطفای حریق و چند گروه آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کرده‌اند و در تلاش برای خاموش کردن آتش بزرگی هستند که در چهارراه «شورش» به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش، تمام ساکنان در روستای «شوریش» در نزدیکی محل آتش‌سوزی و همچنین یک پمپ‌بنزین در مجاورت محال محل آتش‌سوزی تخلیه شده‌اند.

مکان در ادامه نوشت که ترافیک سنگینی نیز در جاده ایجاد شده و پلیس در تلاش برای سامان‌دهی خودروها است و از رانندگان می‌خواهد که از میانبرها استفاده کنند.

«کاید ظاهر» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و امداد نجات در سرزمین‌های اشغالی در بیانیه اعلام کرد: «نُه گروه آتش‌نشانی و امداد و نجات در تلاش برای خاموش کردن آتش بزرگی هستند که در مناطق جنگلی شورش به وقوع پیوسته است و سعی دارند از افزایش دامنه آتش‌ جلوگیری کنند».

در ادمه بیانیه مذکور آمده است: «شایان ذکر است که آتش از چند جهت و با قدرت در حال گسترش است و چند گروه کمکی دیگر نیز در کنار هواپیماهای اطفای حریق به محل اعزام شده‌اند».