سرویس بین الملل- یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه در ادامه عملیات ضد تروریستی، دیروز جمعه تجمعات و محورهای تحرک تروریست های داعش و النصره را در مناطق شمالی و شرقی شهر حمص هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگانی از نیروی ارتش سوریه در حمله به مقر فرماندهان گروه های تروریستی وابسته به جبهه النصره در شمال روستای زعفرانیه به طرف تلبیسه در شمال حمص یک نفر را کشته و شماری را زخمی کردند.

این حملات در منطقه رستن، کیسین، تل دو و کشتزارهای ابو العز، شرق تلبیسه، السعن الاسود، تیر معله در منطقه حمص صورت گرفت و شمار زیادی تروریست کشته و زخمی شدند و مقرها و خودروهایشان منهدم شد.

یک منبع نظامی اعلام کرد نیروهای ارتش 23 تروریست داعش از جمله ابو عواد الجزایری تروریست مشهور این گروه را در منطقه شرقی حمص کشته و دو دستگاه تانک و چند خودروی زرهی و چند خودروی مجهز به سلاح سنگین آنان را در منطقه علب به التیاس در منطقه حمص منهدم کردند.

این نیروها همچنین 10 فروند پهپاد بمب گذاری شده متعلق تروریست های جبهه النصره که از شهرک النعیمه به طرف مناطق امن در شهر درعا در حرکت بودند پیش از ورود به شهر درعا منهدم کردند.

نیروهای ارتش همچنین محل استقرار خودروهای تروریست ها را در غرب تقاطع شهرک ام المیاذن به سمت شرق شهر درعا منهدم کردند.

این منبع تصریح کرد یگانی از نیروهای ارتش نیز مقر تروریست ها را در منطقه درعا منهدم کردند که به کشته شدن شکری محمد ابا زید، منیف حلمی القویدر، محمد عوض زین الاکراد منجر شد.

همچنین در حمله ساعات گذشته ارتش به تجمعات و محورهای تحرک تروریست های داعش در مناطق الحویقه، الرشدیه، العمال در منطقه دیرالزور، شماری تروریست تکفیری کشته و یک انبار تجهیزات نظامی آنان در منطقه حویقه منهدم شد.

حملات ارتش به مسیر الحسینیه و روستاهای العکیدات، البغیلیه و شهر موحسن در منطقه دیرالزور نیز به کشته شدن  شمار زیادی تروریست و انهدام خودروهایشان منجر شد.