منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد که روز دوشنبه و سه شنبه (امروز و فردا) رزمایش نظامی برگزار کند.

به گزارش مرور نیوز، در حالی که سرکوب روزانه حقوق فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش در نزدیکی مرز نوار غزه خبر داد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد که روز دوشنبه و سه شنبه (امروز و فردا) رزمایش نظامی برگزار کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برگزاری رزمایش نظامی دو روزه در نزدیکی نوار غزه را تایید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به ساکنان مناطق مرزی اعلام کرد که ممکن است صدای انفجارهایی شنیده شود اما جابجایی غیرنظامیان تحت تاثیر این رزمایش قرار نخواهد گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه لفاظی اخیر مقام‌های رژیم اشغالگر قدس علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد که این رژیم «آماده سازی و آموزش مستمر برای سناریوهای متعدد از جمله تهدیدات ایران در حال آماده‌سازی و تمرین است».

پیش از این، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم از اهداف ضدایرانی رزمایش تل‌آویو در قبرس، اخبار کذبی را منتشر کرده بودند.

به دنبال انتشار این خبرها، وزارت خارجه قبرس اعلام کرد رزمایش نظامی مشترک با رژیم صهیونیستی صرفاً بر اساس سناریوهای فرضی بوده و علیه هیچ کشوری در منطقه نیست.

این وزارتخانه افزود: «قابلیت‌های نظامی قبرس کاملاً ماهیت دفاعی دارد زیرا ما با تهدید دائمی حضور نیروهای اشغالگر ترکیه در خاک خود مواجه هستیم و هیچ تهدیدی برای شرکای خود در منطقه ایجاد نمی‌کنیم.