کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد برای فشار آوردن به حماس جهت بازگرداندن اجساد صهیونیست‌های مفقود، پیکرهای شهدایشان را بازنمی‌گرداند.

به گزارش مرور نیوز، کابینه امنیتی-دیپلماتیک رژیم صهیونیستی طی جلسه‌ای که ساعات پایانی روز یکشنبه برگزار کرد تصمیم گرفت پیکرهای شهدای حماس را که در جریان عملیات بدست نظامیان اسرائیلی کشته شدند، به خانواده‌هایشان باز نگرداند.

به نوشته خبرگزاری « آناتولی » ترکیه، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه امنیتی در این جلسه درباره راه‌هایی برای فشار آوردن به حماس جهت بازگرداندن اجساد دو نظامی مفقود شده در نوار غزه طی حملات سال 2014 به این منطقه، گفت‌وگو کرد.

در این بیانیه آمده است: «اعضای کابینه سیاست جدیدی را اتخاذ کردند که طی آن پیکر مبارزان حماس را به خانواده‌هایشان باز نخواهد گرداند و توسط مقامات اسرائیلی در قبرستان‌هایی به خاک سپرده خواهند شد.»

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی تاکید می‌کند این تصمیم برای فشار آوردن به حماس جهت بازگرداندن اجساد صهیونیست‌های مفقود شده است.

گفته می‌شود این تصمیم، پس از اینکه گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس دو ویدئو درباره «شاؤول آرون» نظامی اسرائیلی اسیر مقاومت منتشر کرد، اتخاذ شد.