یک منبع امنیتی در حشد شعبی عراق از انهدام دو مقر متعلق به بقایای گروه تروریستی داعش در غرب شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از وبگاه المعلومه، یک منبع امنیتی در حشد شعبی عراق شامگاه گذشته اعلام کرد: دو مقر متعلق به بقایای گروه تروریستی و جنایتکار داعش، در یک عملیات امنیتی پیش دستانه، در غرب شهر الرمادی منهدم شد.

وی افزود: نیروهای امنیتی عراق یک عملیات امنیتی پیش دستانه را در منطقه صحرایی حدیثه در غرب شهر رمادی آغاز کردند که از طریق آن توانستند دو پایگاه متعلق به بقایای این گروه تروریستی را منهدم کنند.

وی تاکید کرد که در این عملیات هیچ آسیبی به نیروهای امنیتی عراق وارد نیامد و آنها با موفقیت این عملیات را به پایان رساندند.

این منبع افزود: بقایای گروه تروریستی داعش از این دو مقر در راستای اهداف پلید خود در عملیات‌هایی نظیر گروگان گیری و حمله به نیروهای امنیتی مستقر در مناطق غربی الرمادی استفاده می‌کردند، همچنین تروریست‌ها در این دو پایگاه مقادیر زیادی تسلیحات ذخیره کرده بودند که از آن در عملیات‌های تروریستی بهره می‌بردند.

منبع امنیتی وابسته به حشد شعبی تاکید کرد: نیروهای امنیتی عراق با بهره گیری از داده‌های دقیق اطلاعاتی، این دو مقر تروریست‌های داعشی را منهدم کردند اما با این وجود عملیات. تعقیب و پاکسازی باندهای جنایتکار داعش در مناطق بیابانی عراق با وجود صعب العبور بودن این مناطق، همچنان ادامه دارد.

گفتنی است نیروهای امنیتی عراق در هفته‌های اخیر در عملیات‌های گسترده‌ای توانسته اند سلول‌های خفته و بقایای داعش متمرکز در مناطق غربی عراق را منهدم کنند.