سرویس بین الملل - رئیس جمهور افغانستان از ریاست جمهوری دونالد ترامپ حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از رسانه های افغانستان، محمد اشرف غنی در دیدار با هیات دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از ریاست جمهوری دونالد ترامپ استقبال کرد.

بنابر این گزارش، «تامسون شنن» معاون وزیر امور خارجه امریکا در سفر به کابل با مقام های بلند پایه افغانستان در یک نشست مشترک دیدار کرد.
اشرف غنی در این دیدار از افزایش مناسبات کابل با واشنگتن در دوران زمامداری «دونالد ترامپ» خبر داد و گفت: افغانستان در دوران ترامپ مناسبات دوستانه را با آمریکا افزایش میدهد.

دفتر رسانههای رئیس جمهور افغانستان گزارش داد که در این نشست، عبدالله عبدالله رئیس اجرائی دولت، حنیف اتمر مشاور امنیت ملی و اکلیل حکیمی وزیر دارائی افغانستان حضور داشتهاند.

رئیس جمهور افغانستان نیز در این دیدار از همکاریهای آمریکا با افغانستان و تامین مالی نیروهای مسلح این کشور و نیز تصمیم باراک اوباما رئیس جمهوری آن کشور برای تمدید حضور نظامیان آمریکائی در افغانستان قدردانی کرده است.

اشرف غنی تصریح کرده است که افغانستان پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ، مناسبات دوستانه را با آمریکا به عنوان شریک اصلی بین المللی افزایش خواهد داد.