رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رزمندگان مقاومت فلسطین یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند.

سرنگونی این پهپاد در حالی صورت می‌گیرد که نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز پنج شنبه با یورش گسترده به شهر نابلس یک خانه مسکونی را در آن هدف حمله موشکی قرار دادند.

منابع فلسطینی از وقوع درگیری‌های شدید مسلحانه در اطراف منزل محاصره شده خبر دادند. این منابع همچنین از زخمی شدن دست کم هشت فلسطینی در این درگیری‌ها خبر دادند.

منابع مذکور گفتند که نظامیان صهیونیست یک خانه دیگر را که که متعلق به شهید محمد العزیزی است، محاصره کرده‌اند. گفته می‌شود در داخل خناه‌های محاصره شده شماری از رزمندگان مقاومت حضور داشته‌اند که رژیم اشغالگر آنها را هدف حملات موشکی و پهاپدی قرار داده است.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین دو منطقه «الیاسمینه» و «الفاطمیه» در بخش قدیمی قدس را محاصره کرده‌اند و از ورود نیروهای امدادی برای کمک به زخمی‌ها جلوگیری می‌کنند.