منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به شمار موشکهای شلیک شده از غزه به سمت این رژیم اشاره کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از زمان شروع جنگ علیه غزه تاکنون حدود ۸۶۶ موشک از غزه به سمت این رژیم شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین گنبد آهنین همچنان در رهگیری موشکهای مقاومت ناکام عمل کرده است و نتوانست شماری از موشکهای شلیک شده به سمت اراضی اشغالی را رهگیری کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شمار زیادی از موشکهای شلیک شده از سوی جهاد اسلامی فلسطین از گنبد آهنین عبور کرده است و موشکی که به ساختمانی در تل آویو خورد هم در این راستا بود.

 

تداوم حملات هوایی به غزه

این در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه یافت و اراضی کشاورزی در رفح هدف قرار گرفت.

همچنین یک مرکز دیده بانی مقاومت فلسطین در شرق دیرالبلح هدف قرار گرفت و صدای انفجاهایی در منطقه التنور در شرق رفح شنیده شد.

خبرنگار المیادین از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شرق بیت حانون در شمال غزه خبر داد.

 

افزایش شمار شهیدان به ۳۱ نفر

از سوی دیگر با شهادت «علیان عطا علیان ابووادی» ۳۶ ساله شمار شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۱ نفر افزایش پیدا کرده است.

در میان شهیدان ۶ کودک و سه زن به چشم می خورد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه یک فلسطینی دیگر به شهادت رسیده است.

به گزارش وزارت بهداشت غزه، تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر طی سه روز اخیر زخمی شدند که حال شماری از مجروحان وخیم است.

بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی منابع فلسطینی شمار شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از سه شنبه گذشته آغاز شده به بیش ۳۰ نفر رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر نیز در این حملات دچار مجروحیت‌های مختلف شده‌اند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی از سه شنبه هفته جاری آغاز شده است و امروز جمعه وارد چهارمین روز پیاپی خود شده است.

 

جهاد اسلامی: بمباران مناطق مسکونی پیروزی برای دشمن به ارمغان نمی‌آورد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد سیاست ترور از طریق بمباران ساختمان‌های مسکونی هرگز پیروزی را نصیب دشمن نکرده و حاکی از ناتوانی آن است. اشغالگران باید بدانند شهادت فرمانده علی غالی هرگز به توقف شلیک موشک‌ها منتهی نشده و گردان‌های قدس می‌تواند دایره درگیری را توسعه دهد.

جهاد اسلامی اعلام کرد دشمن همچنان به جنایات خود علیه افراد بی دفاع ادامه داده اما باید بداند که هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

این جنبش فلسطینی در بیانیه خود افزود اشغالگران صهیونیست به هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی با موشک‌های ویران کننده آمریکایی ادامه داده و جنگنده‌های اشغالگر حمله با یک خانه در شهر حمد در خان یونس باعث شهادت ۳ نفر شدند که یکی از آنها برادر مجاهد فرمانده علی حسن غالی بوده علاوه بر آنکه در این حمله برادر و فرزند برادر وی نیز به شهادت رسیدند