رسانه‌های روسی با انتشار تصویری از نخستین حضور وزیر دفاع این کشور پس از اقدامات گروه واگنر، در مقر نیرو‌های نظامی روسیه خبر دادند.

به گزارش مرور نیوز، رسانه‌های روسیه ؛امروز دوشنبه تصاویری از سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور که در حال بازدید از مقر نیرو‌های روسی شرکت کننده در عملیات نظامی در اوکراین است را منتشر کردند.

این اولین حضور سرگئی شویگو پس از شورش فرمانده نیرو‌های واگنر است.

به گزارش خبرگزاری «نووستی» روسیه ، شویگو از منطقه عملیات ویژه نظامی و مرکز فرماندهی عملیاتی منطقه نظامی غرب جنگ اوکراین بازدید کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شویگو از مرکز فرماندهی در خطوط مقدم جبهه بازدید کرد و به گزارش سرهنگ یوگنی نیکیفوروف فرمانده نیرو‌های مستقر در آن منطقه درباره وضعیت میدانی، تحرکات دشمن و مأموریت‌های رزمی نیرو‌های روسی گوش داد.

این وزارتخانه افزود که فرمانده نیرو‌های منطقه «غرب» شویگو را در جریان روند جمع آوری نیرو‌های ذخیره تازه تشکیل شده برای پیوستن به نیروهایش قرار داده است.

در همین حال، شهردار مسکو امروز دوشنبه از لغو محدودیت‌های عملیات ضدتروریستی که شامگاه جمعه دوم تیرماه به دنبال اقدامات واگنر تعیین شده بود، خبر داد. همچنین ایجاد ترافیک در شهر روستوف حاکی از رفع محدودیت‌های این شهر پس از خروج نیرو‌های واگنر است.