سرویس بین الملل- فعال حقوقی مسلمانان گفت: اطلاعاتی در دست دارم که نشان می دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به زودی جماعت اخوان المسلمین را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از العالم، عماد الصباح گفت: این تصمیم ظرف چند ساعت یا چند روز آینده گرفته و اعلام خواهد شد.

وی افزود: انتظار داشتیم این تصمیم روز جمعه گذشته گرفته شود مخصوصا که طرح آن از مدت ها پیش در کاخ سفید وجود داشت و فقط منتظر امضای ترامپ بود تا به طور رسمی اعلام شود.

الصباح خاطرنشان کرد که بسیاری از سیاستگزاران آمریکا در حال حاضر درباره اهمیت این تصمیم متقاعد شده اند.

این فعال حقوقی – که اوضاع مسلمانان در آمریکا و مهاجران و پناهجویان را پیگیری می کند - تصریح کرد که این طرح کل مسلمانان را بدون استثنا هدف قرار داده است. هدف دولتمردان آمریکایی ضربه زدن به اسلام و مسلمانان به منظور خفه کردن هر گونه صدای آزادیخواه و مدافع حقوق بشر و آزادی ست.

وی خاطرنشان کرد: دولت ترامپ سیاست عبدالفتاح سیسی، را در برخورد با مسلمانان در پیش گرفته است. سیسی نیز هر کسی را که با کودتا مخالف بود حتی اگر قبطی بود، عضو اخوان المسلمین می دانست؛ ترامپ با اتخاذ این تصمیم، تمام مسلمانان آمریکا را تروریست می داند نه فقط اخوان المسلمین را.