سرویس بین الملل- رئیس جمهور آمریکا: طرح بیمه اوباما مشکلات زیادی داشت، ما آن را منسوخ و جایگزین خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از رسانه های آمریکا، دونالد ترامپ گفت: من می توانم بگویم که پس از چهار هفته ما تقریبا همه کارهایی را که می خواسته ایم تکمیل کرده ایم. مرزهایمان تقویت و محدودتر شده اند. 

وی گفت: آقای کلی وزیر امنیت داخلی کار بزرگی انجام داده است. ما تیم بزرگ هجده نفره ای در اختیار داریم. من گزارشهای خوبی دریافت کرده ام. مشکلات بزرگی در جهان وجود دارد. شما به خوبی از این موضوع آگاهید. اما ما منتظریم و کار می کنیم. 

رییس جمهور امریکا  گفت: ما قول های زیادی در دو سال اخیر داده ایم. برخی از این قولها همچنان حفظ شده اند و یا به آنها عمل شده است که ما به این موضوع افتخار می کنیم. 

وی گفت: من می خواهم از اینجا به فرمانداران بزرگ آمریکا سلام بفرستم. آنها کار بزرگ و آسانی انجام داده اند. شما کار فوق العاده ای انجام داده اید. 

ما در روزهای آتی می توانیم موضوعات زیادی از جمله موضوع بیمه سلامتی را بررسی کنیم. پیشرفت های قابل توجهی در این رابطه داشته ایم. می توانیم درباره این موضوع پیچیده با هم صحبت کنیم. در هر ایالتی این موضوع متفاوت است و به موضوعات مختلفی نیازمند است. 

ترامپ گفت: همانطور که می دانید طرح بیمه اوباما مشکلات زیادی داشت. من هم در برابر دموکراتها و هم در برابر جمهوری خواهان در اینجا می گویم که این طرح بیمه، موثر نبود. ما آن را منسوخ و جایگزین خواهیم کرد. شما شاهد مورد ویژه ای خواهید بود.