سرویس بین الملل - گروه های فلسطینی از جمله گروه شهید عزالدین قسام به سران صهیونیستی در باره هر گونه تجاوز دیگر به نوار غزه به شدت هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از شین هوا، ابو عبیده سخنگوی گردان های عزالدین قسام تاکید کرد رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و اگر حمله ای مشابه با آن چه که دوشنبه اتفاق افتاد تکرار شود حماس پاسخ آن را به شدت خواهد داد.

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در صفحه توئیتر خود به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه تجاوز به نوار غزه به شدت هشدار داد و تاکید کرد مبارزان حماس به هر حمله این رژیم پاسخی کوبنده خواهند داد.

وی تاکید کرد: ظاهرا دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و به نظر می رسد که اگر ما سکوت کنیم رژیم صهیونیستی آن را نشانه ضعف و سستی ما می داند.
اگر حمله ای مشابه با آن چه که دوشنبه اتفاق افتاد تکرار شود جنبش مقاومت اسلامی حماس با گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی خود پاسخ آن را به شدت خواهد داد. زمانی که مقاومت فلسطینی قولی در این زمینه بدهد، یقینا به آن عمل خواهد کرد و روزهای آینده این مسئله را به روشنی اثبات خواهد کرد.

دوشنبه گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین حمله هوایی به پاسگاه ها و تاسیسات متعلق به گروه های مبارز فلسطینی در نوار غزه انجام دادند. مسئولان رژیم صهیونیستی این حملات را پاسخی به حملات راکتی مبارزان فلسطینی از نوار غزه  ادعا کردند .