سرویس بین الملل - پس از انتشار گزارش بازرس رژیم صهیونیستی در مورد جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014 که ارتش را به شکست در این جنگ متهم کرد، خبرنگار شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی برای تهیه گزارشی در این زمینه به نوار مرزی باریکه غزه رفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مساله جالب توجه اینکه در زمان حضور خبرنگار شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در نوار مرزی باریکه غزه و گزارشی که به طور مستقیم از این شبکه پخش می شد، تعدادی از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در داخل مرزهای باریکه غزه دیده می شدند که در حال حفر تونل بودند.

خبرنگار شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز که خود شاهد این صحنه بود، عنوان کرد که مبارزان قسام به طور علنی و مقابل دیدگان ما در حال حفر تونل هستند.

بازرس رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش خود در مورد جنگ 51 روزه در غزه در تابستان سال 2014 را منتشر کرده و طی آن مقامات نظامی، امنیتی و سیاسی این رژیم را به شکست در این جنگ متهم کرد. در این گزارش آمده است که ارتش به هیچ وجه اطلاعات کافی و درست در مورد تونل های مقاومت در غزه نداشته و آماده ورود به جنگ نبوده است اما در نهایت وارد جنگ شده و بدون اینکه اهداف جنگ محقق شود، شکست خورده و جنگ متوقف شد.