مقامات مختلف رژیم صهیونیستی با نخست‌وزیر این رژیم همراه شدند و خوشحالی بی حد و مرز خود از حمله آمریکا به خاک سوریه را در اظهاراتی مختلف اعلام کردند.

به گزارش مرور نیوز، حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه نظامی در خاک سوریه با استقبال و واکنش گسترده مقامات رژیم صهیونیستی روبرو شد.

بر اساس گزارش «المیادین»، دفتر « بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها حدود سه ساعت پس از این حمله بیانیه‌ای صادر و از آن اعلام حمایت کامل کرد.

« اسرائیل کاتص » رئیس اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله مذکور گفت: حمله به سوریه، پاسخی مطلوب به تجاوز از خطوط قرمز بود و این حمله اهمیتی راهبردی داشت.

وی افزود حمله آمریکا پیامی واضح به محور ایران بود که از «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه حمایت می‌کند.

« موشه یعلون » وزیر سابق امنیت رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا به ایفای نقش اخلاقی که در دولت باراک اوباما عقبگرد داشت، بازگشته است!

« رووین ریولین » رئیس رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد این اقدام آمریکا پاسخی مناسب و درخور به آنچه وی آنرا «وحشی‌گری غیرقابل تحمل» عنوان کرد، است.

« دنی دانون » نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز گفت دولت اسد به تجاوز از خطوط قرمز ادامه می‌دهد و حمله آمریکا یک پیام واضح و روشن علیه این حملات بود.

«آویگدور لیبرمن» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی هم گفت: آمریکا قبل از حمله به اسرائیل خبر داده بود.