تظاهرات بزرگی روز شنبه آینده با حضور مسلمانان در شهر کلن آلمان بر ضد ترور و خشونت برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، روزنامه آلمانی'برلینرسایتونگ' نوشت: تظاهرات مسلمانان آلمان در اعتراض به ترورها و کشتارهایی صورت می گیرد که در روزهای اخیر در نقاط مختلف جهان روی داده است.
این روزنامه نوشت:اخیرا درشهرمنچسترانگلیس، تعدادی ازمردم هدف حملات تروریستی قرار گرفتند وحملات دیگری هم در لندن بوقوع پیوست.
روزنامه آلمانی افزود: لمیا قدیر اسلام شناس در شهر کلن آلمان گفت که این تظاهرات با شعار'اینها از ما نیستند ' برگزار می شود.
'طارق محمد' یکی ازهماهنگ کنندگان این تظاهرات نیز از شرکت حدود 10 هزار مسلمان دراین تظاهرات خبر داد و گفت:ما باید نشان دهیم که این ترورها و خشونتها با اسلام سازگار نیست و اسلام طرفدار دمکراسی است.
وی اضافه کرد:ما مسلمانان باید میان خود و این گونه اقدامات به شدت مرزبندی کنیم. ما باید به تحلیل بیشتر این تروریست ها پرداخته و اسلام واقعی را به جامعه جهانی معرفی کنیم .
همچنین' ایمان ماتزیک'رئیس شورای مرکزی مسلمانان درآلمان با ارسال پیامی نوشت: اینکه همه مسلمانان به دلیل اقدامات گروه های افراطی تحت سوء ظن قرار گیرند ، به نفع افراط گرایان خواهد بود . وقتی کسی ادعا میکند که مسلمان است باید در این تظاهرات شرکت کند.
درآلمان حدود 4تا 4.5 میلیون مسلمان زندگی می کنند که اغلب ترک تبار هستند.