سناتور سندرز در توئیتی از بی‌توجهی دولت آمریکا به معلولان انتقاد کرد و اظهار کرد: هزاران معلول آمریکایی به خاطر نبود امکانات جان می‌دهند.

به گزارش مرور نیوز، سناتور معروف آمریکایی برنی سندرز در توئیترش از بی توجهی دولت آمریکا به معلولان انتقاد کرد و نوشت: هزاران معلول آمریکایی به خاطر نبود امکانات جان می‌دهند. ما درباره هزاران معلول آمریکایی که به خاطر نبود دسترسی به موقع به امکانات و نبود امنیت اجتماعی جان خود را از دست خواهند داد صحبت می‌کنیم.

میلیون ها آمریکایی از دسترسی به خدمات درمانی محروم هستند

سندرز در ادامه توئیترش نوشت: میلیون‌ها آمریکایی از دسترسی به خدمات درمانی محروم هستند. ما درباره بیست و هفت میلیون آمریکایی صحبت می‌کنیم که دسترسی آنها به خدمات درمانی روز به روز دشوارتر می‌شود.

هزاران نفر در پورتوریکو بدون برق هستند

وی در توئیترش نوشت: هنوز هزاران نفر در پورتوریکو بدون برق هستند. ما درباره فراهم آوردن کمک‌های کافی برای مقابله با فجایع طبیعی به مردم تگزاس، فلوریدا، ویرجین آیلند و پورتوریکو یعنی جزیره‌ای که صد‌ها هزار نفر از مردم آنجا بدون برق هستند، صحبت می‌کنیم.

جمهور خواهان توجهی به مشکلات آمریکا ندارند

سناتور برنی سندرز در ادامه نوشت: جمهوری خواهان توجهی به مشکلات آمریکا ندارند. دیگر کافیست. حزب جمهوری خواه کنترل مجلس نمایندگان، مجلس سنا و کاخ سفید را در اختیار دارد. آن‌ها نباید به بحران‌های بزرگی که این کشور با آن‌ها روبرو است بی توجهی کنند.