معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اکران سه هزار متر مربع بیلبورد مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از مشهد، مهدی ابراهیمی با اشاره به فضاسازی شهر همزمان با ایام دهه فجر، گفت: شعار امسال «انقلاب مردمی، مردم انقلابی» است که بر اساس این شعار لوگوی و طرح‌های خاصی انتخاب شده است.

وی ادامه داد:  این لوگو و طرح خاص در ساختار همه‌ی بیلبوردها دیده می‌شود؛ در خصوص انقلاب مردمی بیشتر از تصاویر حضور اقشار مختلف مردمی در صحنه انقلاب طی این سال‌ها استفاده شده است و طرح های زیادی نیز با محوریت موضوع مردم انقلابی در شهر اکران شده است. 

وی  افزود: بخشی از این بیلبوردها برای اولین بار به صورت سه بعدی اکران خواهند شد؛ 38سال حماسه حضور مردم، 38سال اقتدار و امنیت با طرح ناو جماران، رسم تصویر مردم در راهپیمایی‌ها و ..‌. از جمله موضوعات این بیلبوردها هستند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه تصویر 14 تن از شهدای انقلاب مشهد در قاب‌های سطح شهر اکران می‌شود؛ عنوان کرد: با توجه به محدودیت قاب‌ها این تصاویر انتخاب شدند و الا می‌توانستیم تصاویر بیشتری از شهدای انقلاب مشهد را اکران کنیم.