فرمانده مرزبانی استان خراسان‌رضوی گفت: ۱۰۰ متجاوز مرزی توسط مرزداران خراسان‌رضوی شناسایی و دستگیر شدند‌

به گزارش مرور نیوز از مشهد،با تلاش‌های شبانه‌روزی و عملیات‌های جداگانه، مرزداران هنگ تایباد در یک هفته موفق به دستگیری 100متجاوز مرزی که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی افزود: مرزبانان هنگ تایباد همچنین با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی مرزهای این شهرستان توانستند بیش از 40 کیلوگرم مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کنند.

سردار جان‌نثار بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران هنگ تایباد در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها اجرای کمین کرده و توانستند مقدار 27 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در درگیری با قاچاقچیان کشف و ضبط کنند. 

وی گفت: ماموران ایست و بازرسی هفده شهریور در عملیاتی نیز موفق شدند 16 کیلو 800 گرم موادمخدر، شامل 11 کیلو 600 گرم هرئین فشرده و 3 کیلو 200 گرم هروئین پودری را از یک دستگاه خودرو کشف و ضبط کنند. علاوه بر این، ایست و بازرسی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد موفق به کشف 530 گرم مواد مخدر از نوع هروئین پودری جاسازی شده در داخل کیسه های برنج در یک خودرو شد.