رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد گفت: ۳۵۰ شکایت از ابتدای تابستان سال گذشته تا نیمه شهریورماه از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی رسیدگی شده است.

به گزارش مرور نیوز از مشهد، احمد دیناری با اشاره به اینکه  350 شکایت از ابتدای تابستان سال گذشته تا نیمه شهریورماه از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی رسیدگی شده است اظهار داشت:.از 350 شکایت صورت گرفته شد، 250 مورد به کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری مشهد ارجاع داده شد و 225 مورد به صلح و توافق طرفین ختم شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشهد گفت: 25 مورد دیگر از 250 شکایت به کمیسیون بند "ب" ارسال شد چرا که این شکایت‌ها حاوی مباحث عمده از ابعاد اجرایی و نظارتی بودند.

دیناری اظهار داشت: موضوعاتی که سبب شکایت شده بود، عدم درج اطلاعات دقیق تور در قرار دادها، عدم اطلاع رسانی کافی به مسافرین توسط فروشندگان و خدمات و مشکلاتی مربوط به ویزا، پرواز را در برمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: 250 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در مشهد فعال هستند که نظارت بر عملکرد و نحوه ارائه خدمات جزء وظایف اداره میراث فرهنگی شهرستان و بازدیدها به صورت دوره‌ای و در تابستان امسال حداقل دو بار بازدید شده‌اند.