معاون فرماندار در نشست بررسی وضعیت شبکه مخابرات شهرستان برلزوم نصب سایتهای تلفن همراه BTS و راه اندازی شبکه وای فای در روستاهای شادگان تأکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار در نشست بررسی وضعیت شبکه مخابرات شهرستان برلزوم نصب سایتهای تلفن همراه BTS و راه اندازی شبکه وای فای در روستاهای شادگان تأکید کرد و گفت: کلیه سایت های تلفن همراه روستایی باید به 3G (نسل سوم) و 4G (نسل چهارم) مجهز شوند.

معاون فرماندارشادگان گفت: روستاهای مسیر نهرمسلم و جاده شادگان- بندرامام ، روستاهای مسیر بوزی-گرگر ، روستاهای مسیر دریسیه و صلیحاویه ها ، برخی از مناطق شهر شادگان ، کوی سعدی و شهرک شهید منتظری با ضعف شدید آنتن دهی تلفن همراه مواجهند و باتوجه به مقرون به صرفه نبودن شبکه مخابراتی کابلی در روستاها و اعلام نیاز مردم به اینترنت ، فاکس ، دیتا و کارتخوان ، ایجاد شبکه وای فای برای روستاها و یا تجهیز تلفن های همراه روستایی به 3G و 4G ضروری است.

آلبوغبیش درادامه به درخواستهای عدیده مردمی مناطق بیمارستان، چومه سید علوان و شاولی به تلفن ثابت و اینترنت ADSL اشاره کرد و بر لزوم رفع مشکلات مطرح شده توسط اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و شرکت مخابرات تأکید کرد.

وی یادآورشد در جلسه بررسی مشکلات شهرستان که به ریاست استاندار و با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، معاونین و مدیران کل استان و مسئولین شهرستان درمحل فرمانداری تشکیل شد مشکلات مخابراتی شهرستان مطرح و مقررگردید معاون مدیرکل مخابرات که در جلسه حضور داشت موارد مطرح شده را بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

معاون فرماندارشادگان با اعلام اینکه تاکنون اقدام جدی در این زمینه معمول نشده است، تسریع در رفع مشکلات مطرح شده توسط اداره کل مخابرات استان را خواستار شد.