وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سایت اطلاع رسانی خود امکان گفتگوی مستقیم صوتی مردم با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را فراهم کرد.

به گزارش مرورنیوز، لینک ثبت‌نام برای حضور در گفتگوی رو در روی صوتی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پرتال اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزوده شده است.

به این ترتیب کاربران و مخاطبان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند برای گفتگوی مستقیم با وزیر ارتباطات از این طریق اقدام کنند.

در توضیح این لینک آمده است که به منظور ارتباط مستقیم مخاطبان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت در گروه گفتگوی صوتی، کاربران باید فرم مدنظر که در این سایت نمایش داده شده است را تکمیل کنند.

نام پلتفرم صوتی و زمان گفتگو نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش از این عیسی زارع پور در گفتگوی زنده تلویزیونی به کاربران وعده داده بود که علاوه بر راه‌های ارتباطی همچون امکان ارسال پیامک از طریق شماره موبایل ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱، در سایت وزارت ارتباطات و از طریق پلتفرم‌های داخلی، یک ساعت را برای ارتباط صوتی با مردم در نظر خواهد گرفت تا مردم بتوانند مشکلاتشان را در این حوزه با وی در میان بگذارند.

وی تاکید کرد: تمامی سعی ام را می‌کنم که پیام‌ها را ببینم و آن‌ها را پیگیری کنم. اما توصیه ام این است که در صورتی که کاربران مشکلی در دسترسی به اینترنت و خدمات ارتباطی و شکایت نسبت به اپراتورها داشتند به سامانه ۱۹۵ مراجعه کنند. همکاران ما به صورت شبانه روزی تا رسیدن به نتیجه قطعی، پاسخگوی مشکلات خواهند بود.