رئیس مجلس گفت: مرکز پژوهش‌ ها گزارشی را در مورد گام دوم انقلاب تهیه و ارائه کرد و باید در مجلس بعدی ابعاد مختلف آن در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مرور نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: رئیس مجلس مرکز پژوهش‌ها را مأمور کرد تا گزارشی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب تهیه کنند.

وی افزود: در حال حاضر مجلس دهم رو به اتمام است اما هنوز این اقدام که یک ضرورت بوده است، آن طور که باید و شاید انجام نشده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار بورس نیز اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون نفر در آن واحد ثبت معامله می‌کنند در حالی که زیرساخت‌های سازمان بورس برای این مسئله فراهم نیست و باید زیرساخت‌های سازمان بورس از نظر الکترونیکی توسعه یابد.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکرات گفت: مرکز پژوهش‌ ها گزارشی را در مورد گام دوم انقلاب تهیه و ارائه کرد و باید در مجلس بعدی ابعاد مختلف آن در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: در خصوص بازار بورس هم مسئولان ذیربط در حال فعالیت هستند تا ظرفیت و زیرساخت‌های سازمان بورس از نظر الکترونیکی گسترش یابد تا افرادی که می‌خواهند سهام خُرد بخرند هم بتوانند وارد کار شوند.