رئیس مجلس گفت: دل ‌های همه ما در حادثه مصیبت‌ بار دیشب در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد، قلب‌های مردم ایران با مردم داغ دیده لبنان همراه و همدرد است.

به گزارش مرور نیوز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: دل ‌های همه ما در حادثه مصیبت‌ بار دیشب در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد، قلب‌های مردم ایران با مردم داغ دیده لبنان همراه و همدرد است.

او افزود: این حادثه را به ملت عزیز لبنان، دولت این کشور و پارلمان آن و خصوصاً به مجاهدان حزب‌الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت تسلیت می‌گویم.

قالیباف تصریح کرد: از خداوند برای جان باختگان والا مقام این حادثه علو درجات و برای مجروحان آن صحت و شفای عاجل و برای خانواده جان باختگان و همه مردم قهرمان لبنان صبر و سلامت مسئلت می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذی‌ربط ایرانی و لبنانی و همراه خواهم بود و در این راستا از سازمان هلال احمر و نهاد‌های امدادی می‌خواهیم که اسرع وقت به کمک برادرانمان و آسیب دیدگان این حادثه دردناک در لبنان بروند.