فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: شیوع بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا، فرصتی بی‌نظیر برای ظهور توانمندی نظام سلامت کشورمان در این عرصه فراهم آورد.

به گزارش مرور نیوز، امیر علیرضا صباحی‌ فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی از امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به دلیل اقدامات سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلّ

جناب آقای دکتر نوروزی

مدیر عامل محترم سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح

سلام علیکم

شیوع بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا در جهان، صرف نظر از آسیب‌ها و تخریب‌ها، فرصتی بی‌نظیر برای ظهور توانمندی نظام سلامت کشورمان از یک سو و نقش‌آفرینی بی‌بدیل نیروهای مسلح از سوی دیگر در این عرصه فراهم آورد.

بدون تردید غلبه بر این بحران نیازمند همکاری‌های بین بخشی و تعامل گسترده و به‌موقع همه نهادها و ارکان مختلف تأثیرگذار در زمینه سلامت است و از آن جایی که مسأله اقتصاد سلامت در این موضوع نقش مهمی ایفا می‌کند، تأمین منابع مالی و مدیریت آن در شرایط بحرانی اهمیت دو چندان دارد.

با عنایت به اهتمام جنابعالی و مجموعه تحت امر در همراهی هرچه بهتر و بیش از گذشته با کارکنان مستقر در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا لازم می‌دانم از این تلاش و پشتیبانی تشکر نمایم.

دوام توفیقات حضرتعالی را در اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی)، تحت عنایت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد