نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد ، بردسکن و کوهسرخ در مجلس گفت: امثال ظریف عملا به دنبال ذلت مردم هستند که انشالله دست آنها رو خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از ظریف مبنی بر دو گانه سازی «میدان-دیپلماسی» اظهار داشت:  از دولت غرب زده روحانی و وزرای این دولت که آغشته به تفکرات غربی و مادی گرایانه هستند، مطرح کردن چنین اظهاراتی طبیعی است.

وی ادامه داد: این افراد هیچ گاه خودباوری نداشتند و گذاره «ما می توانیم» را مشی زندگی‌شان قرار ندادند و همیشه تحت هژمونی غرب بوده و هستند و کدخدای عالم را آمریکا می دانند چرا که در آن دستگاه درس خوانده و با تفکرات آنها بزرگ شده و کار می کنند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه فهم دولت از مذاکره، «مذاکره برای مذاکره است» نه مذاکره  برای رسیدن به نتیجه درست ملت ایران، افزود: آنها بر این باور هستند که می توانند با دست خالی هم مذاکره کرد! اما نمی دانند که وقتی ما در مباحث دفاعی قوی نباشیم در مذاکره هم نمی توانیم از موضع قدرت حرف بزنیم، لذا مجبور می شویم پیشنهادهای آنها را بپذیریم.

نیک بین با بیان اینکه متاسفانه می خواهند همانند سال ۹۲ و ۹۶ دوگانه «مذاکره و صلح - جنگ و نا آرامی» را بوجود آورند، بیان کرد: دولت ۸ سال کشور را با مذاکره به تباهی کشاند.

وی افزود: متاسفانه اظهارات منتشر شده از سوی ظریف نشاندهنده باور اوست، لذا اینطور نیست کسی به عمد این فایل را منتشر کند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دولت را شناخته و دیگر باورشان ندارند، افزود: این افراد در آینده نه چندان دور، زمین خواهند خورد و قطعا خون سردار سلیمانی نمی گذارد ما از یک اقتدار ملی به ذلت تبدیل شویم.

*ظریف و امثال او به دنبال ذلت مردم هستند/حسام الدین آشنا و  ظریف همگی قطعات پازل تفکر غرب زده روحانی هستند

وی بیان کرد: امثال ظریف عملا به دنبال ذلت مردم هستند که انشالله دست آنها رو خواهد شد.

نیک بین خاطرنشان کرد: افرادی چون حسام الدین آشنا، ظریف، مدیران میانی و معاون اول و ... همگی قطعات پازل تفکر غرب زده روحانی هستند و ساده لوحی است که بگوییم روحانی بی دلیل اینگونه افراد را برای کابینه خود انتخاب کرده است، بنابراین انتشار  چنین فایلی نیز با مدیریت از پیش تعیین شده انجام شده است.