رئیس مجلس تأکید کرد: امیدواریم دولت آینده نیز با همکاری دو قوه دیگر مسائل کشور را دنبال کرده و وضعیت فعلی را بهبود ببخشد.

به گزارش مرور نیوز،‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در محل مسجد ابوذرتهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم ماست که چهره مدیریتی کشور را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: یک وظیفه بر دوش مردم ماست که انتخاب دقیقی انجام دهند چون قرار است سرنوشت اداره چهار سال کشور و نیز شوراهای شهر را تعیین کنند و وظیفه‌ای هم بر دوش ما در مجلس قرار دارد که خواسته‌های مردم و برنامه‌های دولت آینده و عملکرد شوراهای شهر را با نظارت دنبال کنیم تا مردم احساس نکنند که خواسته‌ها و وعده‌ها اجرا نشده است.

رئیس مجلس تأکید کرد: امیدواریم دولت آینده نیز با همکاری دو قوه دیگر مسائل کشور را دنبال کرده و وضعیت فعلی را بهبود ببخشد.

قالیباف خاطرنشان کرد: راه چاره‌ این نیست که با صندوق رأی قهر کنیم. راه چاره حضور در انتخابات و انتخابات خوب است تا با تحول در مدیریت کشور که ریشه اصلی مشکلات نیز همین مدیریت است و نه کمبود امکانات و اعتبارات، مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: ما معتقدیم می‌توان در یک برنامه پنج‌ساله ثبات را در کشور حاکم کرد.