نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بسیج امروز تمام قدرت و توان خود را در جهت خدمت به مردم به‌کارگیری می‌کند و اثر بخشی این اقدامات را به دلیل اخلاص بسیجیان در هر زمینه‌ای مشاهده می‌کنیم.

به گزارش مرورنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه قم با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت زین‌العابدین (ع) گفت:  راهبرد ممتاز و محور ماندگاری و تأثیر گذاری انقلاب، اعتماد، مشارکت، حمایت و نقش آفرینی مردم است و هر اقدامی در راستای جلب اعتماد هر چه بیشتر مردم به نظام باشد از برجسته‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد.

وی با اشاره با سخنان مقام معظم رهبری که امروز بزرگترین مبارزه، مبارزه با استکبار و خدمت به مردم است افزود: جایی که لازم باشد، بسیجیان برای خدمت به این مردم وارد صحنه می‌شوند چه در مقابله با وضعیت‌های سخت و چه در وضعیت کنونی که کرونا حاکم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه   با اشاره به راهبرد دوم یعنی گفتمان مقاومت، ایستادگی، کوتاه نیامدن و منفعل نشدن در برابر فشار دشمن گفت: دشمن می‌خواهد که خواسته‌های خود را بر ما تحمیل کند که عدم قبول خواسته دشمن جهاد کبیر است.

وی ادامه داد: باید این گفتمان که سیره اهل بیت است محکم‌تر شود ؛ ادبیات گفتمان در مقابله با استکبار در این برهه زمانی ادبیات قدرت و قوت  است و این راهبردها ریشه قرآنی دارد.

 حاجی صادقی در ادامه با اشاره به رویکرد فعلی بسیج تصریح کرد: بسیج امروز بیش از هر زمان به این دو راهبرد توجه دارد و تمام قدرت و توان خود را در جهت خدمت به مردم به‌کارگیری می‌کند و اثر بخشی این اقدامات را به دلیل اخلاص بسیجیان در هر زمینه‌ای مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: امروز بسیج روحانیت با تمام توان از یک‌طرف برای خدمت صادقانه و مجاهدت برای کمک مومنانه بدون منت وارد میدان شده است و باور بسیجیان این است که خدمت مومنانه فقط یک عبادت مقرب نیست، یک اقدام پاسداری از انقلاب نیز بوده و بسیج با راه اندازی قرارگاه‌های مختلف از جمله قرارگاه تعلیم و تربیت و روشنگری، بر استقامت بر اصول و سازش ناپذیری و تسلیم نشدن در برابر فشارها و تهدیدات سخت اصرار دارد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه عنوان کرد:امیدواریم با استفاده از شرایط فراهم شده بتوانیم پایه‌های اصلی  انقلاب و نظام را که تولد جدید اسلام ناب و زمینه ساز نهضت ظهور است تقویت کرده و بی تردید می‌توانیم به پیش روندگی این انقلاب و عقب نشینی غیر متوقف شونده دشمنان امیدوار باشیم.

حاجی صادقی در پایان عنوان کرد: در این شرایط از علما، روحانیون، طلاب و حوزه‌های علمیه انتظار می‌رود به صورت سازماندهی شده و بسیجی که با این حوزه پیوند خورده است در پیشتازی، الگو بودن، جهت دهنده بودن جامعه در تحکیم و تقویت این دو راهبرد که شاخص حوزه انقلابی است کوشا باشند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام نبوی مسئول سابق این مرکز توسط نماینده ولی فقیه در سپاه تقدیر و حجت‌الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابی الطالب (ع) قم با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم معرفی شد.