رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان گفت: افشای ماهیت فتنه 88 یک امر مستمر و جاودانه است.

به گزارش مرور نیوز، سهراب بابادایی عصر امروز در نشست هماهنگی حماسه 99 دی در شهرستان سامان اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری این است که حماسه 9 دی حادثه بزرگ و ماندگاری است، بنابراین جاودانه شدن 9 دی مسئله اصلی است و هر سال که می‌گذرد شور، هیجان و استقبال مردمی از این رویداد بیشتر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی مختص یک همایش، جلسه و تجمع نیست، بلکه مسئله اساسی تبیین حماسه 9 دی است، در دل 9 دی حرف‌های بسیاری نهفته است و اگر ابعاد آن تبیین شود، بصیرت‌زایی در بین افکار عمومی مطرح خواهد شد.

بابادایی افزود: عوامل داخلی آگاهانه یا ناآگاهانه یا با هر لقبی که بدهیم از افراد معاند خارج از کشور دستور می‌گرفتند و در فتنه 88 نقش‌آفرین بودند و تلاش کردند جمهوری اسلامی را که زائیده محرم بود از بین ببرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان با بیان اینکه افشای ماهیت فتنه یک امر مستمر و جاودانه است، گفت: مبارزه ما با دشمن تا زمانی که حق بر قدرت پوشالی باطل پیروز شود، ادامه خواهد داشت.

بابادایی در ادامه به رویکردها و برنامه‌های شاخص هفته بصیرت در شهرستان سامان اشاره کرد و برنامه‌های متنوعی از جمله نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس شهرستان، برگزاری نشست هماهنگی حماسه 9 دی در حضور امام جمعه شهرستان سامان، برگزاری جلسات روشنگری و بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت و مساجد سطح شهرستان، برگزاری همایش بزرگ «بررسی نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در زمان فتنه» در شهرستان سامان عنوان کرد.

وی یادآور شد: همایش شاخص 9 دی با عنوان «بررسی نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در زمان فتنه» روز چهارشنبه 8 دی ماه جاری در مصلی مسجد جامع سامان با حضور همه اقشار و امت حزب‌الله در این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان در ادامه افزود: سخنران این همایش بزرگ مجتبی شاکری از جانبازان 8 سال دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.