جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش در همه حال و در هر شرایطی پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره آماده دفاع از کشور است و به هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهد داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان، روسا و مدیران عالی گفت: مدیران و مسئولان شایسته، توانمند و متعهد، زمینه‌ساز رشد و پیشرفت سازمان و تاثیر مستقیمی در ارتقا توان زیر مجموعه دارد.

وی با بیان اینکه نیاز امروز ما علاوه بر تخصص و تعهد، مدیرانی با بینش جهادی و نگاهی ارزشی است، اظهار داشت: باید توجه داشت که مدیریت تنها یک مسئولیت نیست بلکه فراتر از هر پست و مقام است و نگاه یک مدیر باید نگاهی ارزشی، جهادی و در راستای رشد مجموعه باشد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: امروز اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ انقلاب و روند پیروزی آن بیندازیم، نقش مدیران ارزشی، متفکر و دانشمند، کاملا در پیروزی انقلاب اسلامی مشهود است. برگزاری دوره‌های توانمندسازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی هوایی ارتش برای عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ایجاد نیرویی دانشمند و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به حول قوه الهی تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا این دوره‌ها ثمربخش و نهادینه شود.

امیر هادیان با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در طول ۴۳ سال اخیر در تحریم کامل کشورهای قدرت‌طلب قرار داشته است عنوان کرد: جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش غُرش‌کنان در آسمان ایران در حال صیانت از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و تا امروز ماموریت‌های محوله را به بهترین شکل به انجام رسانده‌اند که نشان از توانمندی داخلی و نیروی انسانی کارآمد و شایسته است.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش در همه حال و در هر شرایطی پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره آماده دفاع از کشور است و به هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهد داد.