نماینده مردم اصفهان در مجلس، بر این نکته تاکید کرد که پیشنهادات کمیسیون تلفیق برای آنکه بتواند اجرایی و عملیاتی شود باید از سد تصویب در مجلس بگذرد.

به گزارش مرور نیوز، عباس مقتدایی با اشاره به مصوبات  کمیسیون تلفیق مجلس، گفت: هر آنچه در حوزه‌های مختلف در کمیسیون تلفیق مطرح می‌شود، اگرچه می‌تواند رگه‌هایی برای طرح در صحن علنی مجلس داشته باشد اما واقعیت آن است این موارد صرفا در حد پیشنهادات است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیشنهادات کمیسیون تلفیق برای آنکه بتواند اجرایی و عملیاتی شود باید از سد تصویب در مجلس بگذرد لذا آنچه که این روزها در رسانه‌ها پیرامون موضوعات مختلف مطرح شده، صرفا یک پیشنهاد است و نباید به عنوان یک مصوبه قانونی به آن نگاه کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه بین تصویب یک طرح و بیان پیشنهادات فاصله زیادی است، تصریح کرد: به طور کلی هنوز در زمینه مصوبات کمیسیون تلفیق چیزی مشخص نیست و به نظر می‌رسد برخی از ذی‌نفعان، به موضوع دامن می‌زنند که این اقدام، عملا می‌تواند نوعی سردرگمی را برای افراد به وجود آورد.

نائیب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، تاکید کرد: باید از هرگونه پیش داوری، گمانه‌زنی و پیش‌گویی در مورد پیشنهادات کمیسیون تلفیق جلوگیری کنیم و باید صبر کرد تا پیشنهادات کمیسیون، پس از گذراندن مراحل و تشریفات خاص خود از جمله تصویب در صحن، ازسوی شورای نگهبان نیز تایید شده و در صورت تبدیل طرح به قانون، آن را به مردم اعلام کنیم.