فرمانده کل سپاه با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از لندن گفت: این رسانه شرور دروغ‌پراکن فتنه‌انگیز هتاک را به سرزمین دیگری پرتاب کردند که این به معنی قلمرو قدرت، میدان نفوذ و شعاع تأثیر انقلاب است.

به گزارش مرو نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان تعلیم و تربیت بسیج، سرلشکر حسین سلامی در اجلاس سراسری استادان، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد اظهار داشت: در مقابل دشمن، ملت ما پرچم به دست و متحد حرکت می‌کند و نشان می‌دهد هیچ چیز، حریف این اتحاد نیست.

وی اضافه کرد: ذخیره راهبردی غرب برای مقابله با اسلام، پس از جای‌گذاری صدام و شکست آن، پدیده تکفیر بود تا همه جهان اسلام را نابود کند اما انقلاب اسلامی از این فتنه نیز عبور کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: حصر اقتصادی و تحریم نیز از ذخایر دشمن بود که تمام نظام اطلاعاتی و حقوقی دشمن و همه نهادهای بین‌المللی و قدرت‌های رسانه‌ای را برای پیروز شدن در این میدان به صحنه آورد و باز هم شکست خورد و هم اکنون که دشمن از همه جا نا امید شده ‌‌دست به دامان اپوزیسیون‌هایی شده‌ که حتی ارزش نام بردن هم ندارند.

    بیشتر بخوانید

        "اینترنشنال" از لندن به واشنگتن منتقل می‌شود

سلامی افزود: خواست غرب، جامعه‌ای عقب‌مانده، فقیر، ویران شده، مستأصل و آماده تسلیم از ایران بود، اما عملکرد انقلاب به گونه‌ای بود که این کشور، در حالی که دست‌های دشمن را بسته است، توانسته اراده و عملکرد او را متوقف کند.

وی ادامه داد: ما در عرصه‌های علم و اقتصاد و سازندگی کشور می‌توانیم ادعا کنیم که امروزه بیش از 360 طرح ملی را بدون توقف، پیاده کرده‌ایم و انقلاب اسلامی امتداد بعثت پیامبر(ص) است و خداوند همان‌گونه که از پیامبر اسلام و مبعث ایشان محافظت کرد انقلاب اسلامی ما را نیز حفظ کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: حماسه باشکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال، حجت آشکاری برای حقانیت نظام الهی ما شد و بخشی از قلب‌های مردد و پریشان شده را دوباره استحکام بخشید و ذهن‌ها را به نور حرکت برای فتح قله‌های باقیمانده مزین کرد.

سرلشکر سلامی با بیان این که این رویداد، میدان قضاوت جهانی را نسبت به انقلاب و نظام تغییر داد افزود: در این روز تاریخی دل همه آزادگان و مستضعفان عالم شاد و روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمیده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اخراج عوامل شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از لندن اضافه کرد: این رسانه شرور دروغ‌پراکن فتنه‌انگیز هتاک را به سرزمین دیگری پرتاب کردند که این به معنی قلمرو قدرت، میدان نفوذ و شعاع تأثیر انقلاب است.

فرمانده کل سپاه همچنین به اهمیت وجود استادان حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد دیدگاه‌ها را تغییر دهد که در اینجا نیاز به انسان‌هایی داریم که در مقابل زور و استکبار بایستند و به هیچ عنوان دچار تردید نشوند.

سلامی افزود: اکنون شجره طیبه صالحین برای دفاع از انقلاب اسلامی ضروری‌تر از وجود جسم‌های دفاعی است چرا که دشمن می‌خواهد از ذهن و اعتقاد مردم آنها را به تردید بکشاند و در اینجا جهاد تبیین افراد متدین و مؤمن، مؤثر و ضروری است تا ذهن‌ها و قلب‌ها را مجهز کند و جوانان و مردم ما تحت تأثیر اراجیف دشمن قرار نگیرند.

اجلاس سراسری استادان، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد از اول اسفند کنونی آغاز شده است و امروز پایان می‌یابد.