سخنگوی دولت خبر داد که داود منظور رئیس سابق سازمان امور مالیاتی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد و ساداتی‌نژاد از وزارت جهاد کشاورزی رفت.

به گزارش مرور نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بخش خبری ساعت 14 شبکه خبر پیرامون تغییرات صورت گرفته در ترکیب دولت سیزدهم، اعلام کرد: "داود منظور" رئیس سابق سازمان امور مالیاتی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد. ایشان مدیریت خوبی در سازمان امور مالیاتی داشتند و برخوردار از سوابق مدیریتی متعددی هستند.

وی افزود: از آقای دکتر میرکاظمی نیز به عنوان مشاور در دولت استفاده خواهد شد. وی از اواسط سال گذشته به دلیل ناراحتی قلبی که داشتند چند بار از رئیس‌جمهور خواسته بودند تا مسئولیت را به فردی دیگری واگذار کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: چون در اثنای تدوین بودجه بودیم، نظر رئیس‌جمهور این بود که فرآیند بودجه به پایان برسد و سپس رئیس سازمان تغییر یابد.

بهادری جهرمی همچنین خبر داد که محمدجواد ساداتی‌نژاد از وزارت جهاد کشاورزی رفت و سیدمحمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی سرپرست این وزارتخانه شد.

وی عنوان کرد: مدیریت ساداتی‌نژاد در حوزه مدیریت غذایی موجب شد که کشور دچار مشکلی در این حوزه نشود. اما بنابر ارزیابی‌هایی که صورت گرفت رئیس‌جمهور تصمیم به تغییر مدیریتی در این حوزه گرفتند.

سخنگوی دولت سومین تغییر در دولت را انتصاب محمدصادق خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور اعلام کرد.