رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در حوزه تسهیل ازدواج جوانان، گفت: این توصیه و تدبیر رهبر معظم انقلاب است و سپاه و بسیج در تبعیت از ایشان طرح ازدواج آسان را تدارک دیده‌اند که این طرح در سراسر کشور در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (پنجشنبه، ۹ آذر ماه) در حاشیه اهدای ۴۶۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان گلستان، گفت: امر خیر ازدواج یکی از سنت‌های الهی است که تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز میهن اسلامی نیز در سن ازدواج قرار دارند.

وی ادامه داد: بر همه افراد و دستگاه‌های مسئول که توانایی و ظرفیت برای تسهیل در امر ازدواج جوانان را دارند، واجب است تا ازدواج جوانان را تسهیل کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در حوزه تسهیل ازدواج جوانان، تأکید کرد: این توصیه و تدبیر رهبر معظم انقلاب است و سپاه و بسیج در تبعیت از ایشان طرح ازدواج آسان را تدارک دیده‌اند که این طرح در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال پیگیری و اجراست.

سردار سلیمانی افزود: امروز همکاران عزیز ما در سپاه نینوا گلستان ۴۶۴ سری جهیزیه را برای تقدیم به زوج‌های جوان آماده کرده‌اند که توزیع این جهیزیه‌ها از امروز آغاز خواهد شد، البته در ایام پیش رو نیز برنامه دیگری با این موضوع اجرا و انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه در گذشته نیز، سابقه اجرا به طور وسیع در سطح کشور را دارد به نحوی که شاید تاکنون ده‌ها هزار سری جهیزیه توزیع شده است، این مسیر برای زوج‌های جوانی که جهت آغاز زندگی خود به جهیزیه نیاز دارند، ادامه پیدا خواهد کرد.