سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ گفت که احتمالا گزارش کمسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه هفته آینده در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 در تشریح روند بررسی لایحه بودجه سال آتی در کمیسیون متبوعش، گفت: کمیسیون تلفیق به مدت 5 روز کلیات بودجه را مورد بررسی قرار خواهد داد و گزارش آن را پس از اتمام به هیئت رئیسه جهت بررسی در جلسه علنی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: اگر نمایندگان در جلسه علنی با کلیات بودجه سال آتی موافقت کنند، کمیسیون پس از آن وارد جزئیات لایحه بودجه سال آینده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون متبوعش بیان کرد:در این جلسه آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت به تصویب اعضا رسید که بر اساس آن تشکیل کارگروه‌های تخصصی کمیسیون، زمان و روند واکاوی لایحه بودجه و ... مشخص شد.

زارع به حضور آقای منظور رئیس سازمان برناه و بودجه در این جلسه اشاره کرد و گفت: دراین جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از لایحه بودجه سال آینده به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

نماینده آباده در مجلس با بیان اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 کلیات لایحه بودجه را با حضور برخی از وزرا و مسئولان مربوطه بررسی خواهد کرد، گفت: احتمالا گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات بودجه سال آینده روز سه‌شنبه هفته آینده مورد ارزیابی نمایندگان در جلسه علنی قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز گذشته با حضور در جلسه علنی ، لایحه بودجه سال 1403 را تقدیم مجلس کرد.