عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با تهدید ایران نمی توانند آمریکای ورشکسته سیاسی را نجات دهند.

به گزارش مرور نیوز، علی اکبر ولایتی گفت: این اولین بار نیست که آمریکایی ها از تهدیدات توخالی و تبلیغاتی استفاده می کنند.

وی افزود: آنها می دانند که ایران از این تهدیدات هراسی ندارد زیرا به قدمت تاریخ انقلاب، شاهد تهدیدات آمریکاییها بودیم و مردم، انقلاب و نظام ایران، نظام، دولت و مردم مقاومی هستند که بارها مقاومت خود را در برابر این تهدیدات و گاهی عملی شدن این تهدیدات مانند جنگ تحمیلی عراق علیه ایران که در اواخر آن امریکاییها وارد شدند و هواپیمای مسافربری ایران را زدند نشان دادند اما آنها از این تهدیدات هیچ سودی نبردند.

ولایتی گفت: این تهدیدات تکرار مکررات است بنابراین بیش از اینکه بخواهند جمهوری اسلامی ایران را که مرعوب شدنی نیست مرعوب کنند می خواهند به دوستان در حال زوالشان در منطقه مانند عربستان سعودی که مانند انها از داعش حمایت کردند و در سوریه و عراق و یمن شکست خوردند دلگرمی بدهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این تهدیدات چیز جدیدی نیست و در زمان اوباما، بوش پدر و پسر و کلینتون بارها تکرار شده است و همین سخن تکراری ملال آور بی خاصیت را تکرار می کنند که گزینه نظامی روی میز است.

وی تصریح کرد: آنها جاهایی که تهدیداتشان را عملی کردند و در جاهایی که با محدودیتها و ظرفیتهای کمتر، از جمهوری اسلامی ایران شکست خوردند، با سرافکندگی خارج شدند مثل افغانستان عراق و سوریه و حتما در یمن هم از حوثی ها شکست می خورند همانطور که در لبنان از حزب الله شکست خوردند؛ اسرائیل که از حزب الله شکست بخورد، آمریکا شکست خورده است چون اسرائیل عامل آمریکاست.

ولایتی گفت: آنها باید بدانند که با این تهدیدات و با این نوع عملکرد، امریکای ورشکسته سیاسی را نمی توانند نجات دهند.