نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به مباحثی که بعضاً درباره جامعه پزشکی مطرح شده است، گفت: کمیسیون بهداشت هیچ دینی به مدیران اجرایی کشور ندارد.

به گزارش مرور نیوز، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 24 اسفند گفت: چندین بار در صحن علنی مجلس درباره جامعه پزشکی کشور به ویژه کمیسیون بهداشت مباحثی مطرح شده است در حالی که این کمیسیون هیچ دینی به مدیران اجرایی کشور ندارد.

وی اضافه کرد: کمیسیون بهداشت طبق سوگندی که خورده است، همه برنامه‌هایی را که به دوشش است پیگیری می‌کند اما امروز شائبه‌ای مطرح شد که این کمیسیون نمی‌خواهد تحقیق و تفحص‌ها مطرح شود.

قربانی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شما 3 مورد تحقیق و تفحص از یک دستگاه به کمیته بهداشت ارجاع دادید که با تدبیری که صورت گرفت در قالب یک تحقیق و تفحص در دستور قرار گرفت چرا که عمده اعضای هیأت تحقیق و تفحص مشترک بودند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیروز هم بحث اعمال ماده 236 برای تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت مطرح بود که در کمیسیون رد شد.