عضو هیأت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: اتحاد نیروهای انقلابی آموزه اهل بیت و انتظار امام و رهبری است و نیروهای انقلابی باید یک برنامه مدون برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهند تا کشور از گرفتاری‌های فعلی نجات یابد.

به گزارش مرور نیوز امیررضا شاهانی عضو هیأت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، با بیان اینکه ائمه اطهار و به خصوص امام هادی (ع) مسئله اتحاد و همکاری را به ما آموزش داده‌اند، گفت: امام هادی (ع) همواره به صورت تشکیلاتی کار می‌کرده‌اند به طوری که جمعی از نیروهای مؤمن گفتار و توصیه‌های ایشان را در جاهای مختلف نشر می‌دادند ولی ما متأسفانه در عمل به این آموزه‌ها کوتاهی می‌کنیم.

وی افزود: ما حتما باید به صورت تشکیلاتی کار کنیم یعنی با نظم و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های خودمان همکاری داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف برنامه‌های مدونی ارائه دهیم به طوری که کاندید موردنظر نیروهای انقلاب باید با همکاری متخصصان و نیروهای دیگر در بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، برنامه دقیقی را در مناظره‌ها ارائه دهد.

شاهانی اظهار داشت: همچنین با حوزه‌های فرهنگی و علمی باید برنامه‌ریزی شود که این مسئله از عهده یک نفر خارج است و باید کمیته‌های مختلفی متشکل از متخصصان انقلابی شکل بگیرد و برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: یادمان نرود که رئیس جمهور شدن هدف نیست بلکه هدف انجام تکلیف است، همان طور که امام خمینی نیز فرمودند ما موظف به تکلیف هستیم، بنابراین مهم این است که یک نیروی انقلابی بیاید تا مملکت را از این وضعیتی که در آن گرفتار شده خارج کند.

وی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب را به عنوان قدم اول اتحاد، مناسب ارزیابی کرد و گفت: این تشکیلات باید سال‌های قبل شکل می‌گرفت و حالا نیز باید این حرکت را تقویت کنیم.

شاهانی ادامه داد: برنامه‌مداری، کار تشکیلاتی و کمک گرفت از متخصصان یک امر ضروری است که باید با اتحاد نیروهای انقلابی انجام شود.