قرچک- رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک تاکید کرد: هیات اجرایی در مدت زمان معین شده و با دقت و بی طرفی به صلاحیت های داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک رسیدگی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی بین ستاد انتخابات و هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک و با حضور اعضا مرتبط با انتخابات شوراهای اسلامی قرچک در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مسعود مرسلپور در این جلسه با تبریک سال جدید گفت: دو انتخابات بزرگ، حیاتی و سرنوشت‌ساز در ایران اسلامی پیش رو داریم که یکی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دیگری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر است.

وی با اشاره به لزوم امانت داری اعضا هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک، گفت: انتخابات حق مردم است و هیچکس حق ندارد اهداف جریانی و سیاسی خود را در جریان برگزاری انتخابات دخالت دهد.

مرسلپور با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس قرآن کریم به عنوان نماد مردم سالاری دینی مشخص شده است، افزود: اولین و نزدیک ترین حلقه میان مردم و مسوولین منتخبین در شورای اسلامی شهر و روستا هستند و شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان تایید صلاحیت های داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک، سخنان و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص انتخابات را الگوی انتخاب افراد اصلح قرار دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، رای مردم را حق الناس دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل حجم کاری بالای هیئت اجرایی شورای اسلامی شهر، همه شما معتمدین مردم در هیئت اجرایی موظف هستید قانون را رعایت کنید، چرا که رأی مردم حق الناس است.

فرماندار قرچک افزود: با توجه به توصیه های رئیس جمهور و سیاست های استاندار تهران، انتخاباتی باشکوه و با در نظر گرفتن اصل قانون و بی طرفی در شهرستان قرچک برگزار خواهیم کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه اعضا هیئت اجرایی به صورت مستمر در محل ستاد انتخابات حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: در مدت زمان معین شده و با دقت و بی طرفی به صلاحیت های داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک رسیدگی شود.

وی در پایان وظیفه ستاد انتخابات را فراهم نمودن بستر مناسب به منظور حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای دیگر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست.