رئیس‌جمهور گفت: همان‌طور که در سال 92 وعده داده بودیم که چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد، امروز مدرن‌ترین سانتریفیوژها یعنی آی آر 8 دارند، می‌چرخند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی مرور نیوز مستقر در ستاد انتخابات کشور، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز (جمعه 25 فروردین) پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاسگذارم که دوباره به این بنده حقیر توفیق داد که خودم را در معرض اعتماد ملت ایران قرار بدهم واعلام آمادگی کنم که بار مسئولیت سنگین اجرایی کشور را در صورت قبول ملت ایران برعهده بگیرم.

وی ادامه داد: در سال 92، آنچه به مردم عزیز ایران اعلام کردم، در انتخابات آن سال، نجات اقتصاد ایران، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان بود.

رئیس جمهور افزود: در سال 92، آنچه به مردم عزیز ایران اعلام کردم، در انتخابات آن سال، نجات اقتصاد ایران، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان بود و امروز بسیار خوشحال که در هر سه زمینه با حمایت مردم و کمک مردم قدم های قابل توجهی برداشته شده است.

روحانی با بیان اینکه در زمینه نجات اقتصاد، ما از رکود تورمی فاصله گرفتیم، تصریح کرد: از رشد منفی 7 در سال گذشته، به رشد بالای هفت رسیده ایم و از تورم 40 درصد به تورم 7 درصد در اسفند سال گذشته رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: به اشتغال خالص بالای 630 هزار در سال گذشته رسیدیم بنابراین در هر سه رقم، یک رکوردی برای 25 سال گذشته تاریخ ایران بوده است.

رئیس جمهور افزود: همانطور که در سال 92 وعده داده بودیم که چرخ سانتریفیوز باید بچرخد امروز مدرن ترین سانتریفیوز یعنی آی آر 8 دارد می چرخد.