دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت:اصلاح‌طلبان باید در روند بستن لیست های شورهای شهرو روستا، اتحاد جریان های اصلاح طلب را حفظ کرده و از تعدد لیست ها جلوگیری کنند.

به گزارش مرور نیوز، علی شکوری راد در نشست سراسری ستادهای انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: امسال ما با دو انتخابات مواجه هستیم، یکی ریاست جمهوری و دیگری شوراهای شهر و روستا. به لحاظ سیاسی انتخابات ریاست جمهوری مهم تراست چرا که بر تمام شئون زندگی مردم اثر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا خاطر نشان کرد: افرادی باید وارد لیست ها شوند که قابل دفاع و پاک دست باشند. فرد مبتلا به فساد صالح نیست و نه تنها اعتبار خود که اعتبار لیست اصلاح طلبان را نیز از بین می برد. حتی شائبه ی فساد نیز نباید درباره ی افراد وجود داشته باشد. پس از پاک دست بودن، فرد باید کارآمد باشد. معیارهای شورای عالی اصلاح طلبان نیز بر همین اساس مشخص شده و برهمین مبنا تصمیم گیری خواهند کرد. امیدواریم که در تهران و سایر نقاط کشوراین فرایند کلی مورد قبول و رضایت بخش باشد.

در ادامه شکوری راد تاکید کرد که باید در روند بستن لیست های شورهای شهرو روستا، اتحاد جریان های اصلاح طلب حفظ شود و از تعدد لیست ها جلوگیری کرد.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: همان طور که در قطع نامه پایانی کنگره دوم حزب آمده انتخاب ما آقای روحانی است و از ایشان حمایت می کنیم. مطمئنا نقدهایی به او وجود دارد، اما با همه ی نقد ها روحانی فراتر از حد انتظار رفتار کرده است.

وی در همین راستا افزود: ما بدون هرگونه پیش شرط اما مطالبه محور از روحانی حمایت می کنیم و پس از انتخابات مطالبات خود را دنبال خواهیم کرد. با ورود به انتخابات و فعالیت های انتخاباتی می توانیم حرفها و پیام های خود را به گوش مردم برسانیم. با صدای بلند و سرافرازانه از رییس جمهور کنونی حمایت می کنیم.حمایت ما از روحانی منطبق و مبتنی بر معیارهای ما است. کشور در آستانه سقوط بود و دولت از سقوط آن جلو گیری کرد. دولت کنونی در واقع با آوار برداری کار خود را آغاز کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان‌اینکه نباید عامل تفرقه باشیم در خصوص نامزدهای جریان اصول گرا تصریح کرد: آقای رییسی نتوانسته افقی از وحدت بین اصول گرایان ترسیم کند و کارنامه ی قابل ارائه در مقابل روحانی ندارد. رییسی قطعا کاندیدای نظام نیست و فقط بخش هایی از او حمایت می کنند.

وی در پایان با اشاره به نامزدی محمود احمدی نژاد و حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما از رد صلاحیت کسی خوشحال نمی شویم. هرکسی که دارای پایگاه رای است حق دارد که وارد عرصه انتخابات شده و خود را در معرض رای عموم بگذارد. اما در خصوص او سکوت می کنیم.