عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی مجلس با هشدار نسبت به اینکه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی سردی تنور انتخابات را به دنبال دارد، گفت: انتخاب اصلح کاندیداها نیازمند پخش زنده مناظره ها از رسانه ملی است.

به گزارش مرور نیوز عباس گودرزی، با هشدار نسبت به اینکه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی سردی تنور انتخابات را به دنبال دارد، گفت: موافق پرده دری، هجمه های نامشروع و غیراخلاقی نیستیم اما باید فضای انتخاباتی به سمتی پیش رود که مردم در جریان امور قرار گیرند؛ از این رو انتخاب اصلح کاندیداها نیازمند پخش زنده مناظره ها از رسانه ملی است.

برنامه و کارنامه کاندیداهای انتخاباتی باید در رسانه ملی طرح و رائه شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه برنامه و کارنامه کاندیداهای انتخاباتی باید در رسانه ملی طرح و ارائه شود، تصریح کرد: مردم بر اساس میزان پاسخگویی کاندیدها کارنامه آنها را نمره گذاری و لایق ترین کاندیدا را انتخاب خواهند کرد.

کاندیداهای انتخاباتی باید در معرض سوال صریح و شفاف قرار گرفته و به مردم پاسخگو باشند

وی با بیان اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید در معرض سوال صریح و شفاف قرار گرفته و به مردم پاسخگو باشند، افزود: پخش غیر زنده مناظره ها کاهش انگیزه مردم در انتخابات را به دنبال داشته و ممکن است به انتخاب نامزد اصلح صدمه بزند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی به نوعی به منفعت کاندیداهایی است که به دنبال فرار از پاسخگویی به افکار عمومی و ملت بوده و دوست ندارند در معرض سوال و مطالبه قرار گیرند.

هر فردی با هر طرز فکر و در هر جریان سیاسی که در تصویب مصوبه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی نقش دارد باید سریع تر در مورد آن تجدید نظر کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه هر فردی با هر طرز فکر و در هر جریان سیاسی که در تصویب مصوبه پخش غیرزنده مناظره های انتخاباتی نقش دارد باید سریع تر در مورد آن تجدید نظر کند، گفت: مناظره های انتخاباتی باید آزاد، مستقیم و زنده باشد تا کاندیداها به صورت زنده و شفاف با مردم سخن بگوید و مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند؛ انتظار می رود دولت و وزارت کشور هر چه سریع تر به دنبال لغو این مصوبه باشند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور قطع کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده آنقدر باید مورد اطمینان باشد که مصالح نظام را نقض نکند؛ نظام جمهوری اسلامی نظامی مستقر و مقتدر است که اگر در جریان مناظرات مستقیم هم خط قرمزی شکسته شود به طور قطع برای آن هم تدابیری ویژه در نظر گرفته و دستگاه های نظارتی به آن رسیدگی خواهند کرد.