ستاد حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه شب در شهرستان بابلسر افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی در مازندران در مراسم افتتاح این ستاد در بابلسر گفت: دولت یازدهم عملکرد بسیار مطلوبی داشته است اما متاسفانه رسانه ها به خوبی این عملکرد را برای مردم و افکار عمومی پوشش ندادند.
محسن نریمان بیان کرد: هر انسان با انصافی درک می کند که تورم حدود 40 درصدی را که در ابتدای این دولت در کشور وجود داشت و به حدود 10 درصد رساندن چه ارزشی برای کشور و مردم دارد و از سویی دیگر رشد اقتصادی منفی را نه تنها این دولت کنترل کرد بلکه توانست رشد اقتصادی را نیز در کشور رقم بزند که این یک دستاورد ارزشمندی است.
وی افزود: برجام که با بکارگیری یک دیپلماسی قوی به نتیجه رسیده است سایه شوم تحریم را توانست از کشور دور کند.
وی اظهارداشت: اگر قدرت دیپلماسی و برجام نبود با شرایط تورمی و تحریم ها کشور ما همانند ونزوئلا می شد که خوشبختانه با درایت بکارگرفته شده این اتفاق رخ نداد.
وی افزود: برجام آنچنان برای کشور ما اهمیت داشته است که حتی رییس جمهور ترامپ یکی از شعارهای انتخاباتی اش در خصوص برجام بوده است و بیان کرد که برجام اقتدار ایران را در جهان افزایش داده است.
وی اظهارداشت: برجام توانست تعامل جهانی را پی ریزی کند و این پیروزی بزرگ زمینه را فراهم کرد تا ما در مسائل منطقه ای و بین المللی با اقتدار ورود یابیم.
رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی در مازندران گفت: اگر وزیر نفت کشورما توانست با جدیت و اقتدار سهم ایران را در تولید و فروش نفت بدست بیاورد زمینه اش را برجام فراهم کرد.
نریمان اضافه کرد: امروز بسیار خرسندیم که توانستیم به سلطه همسایگان خود در تسلط برمیادین مشترک پایان دهیم و با اقتدار در برداشت از میادین مشترک از آنان پیشی بگیریم.
حمزه آدینه پور به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان بابل می باشد.