معاون روابط عمومی حوزه ریاست استانداری سمنان از افتتاح دفتر گمرکی شاهرود فردا با حضور معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الله یحیایی از سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: سفر دکتر طیب‌نیا فردا 19 اردیبهشت‌ماه از شاهرود آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر وزیر با ادای احترام به شهدای شاهرود آغاز می‌شود، افزود: حضور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در این سفر یک‌روزه است.

یحیایی با اشاره به واگذاری مدیریت و نظارت بر روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی هر استان از سوی دولت تدبیر امید به یکی از وزرا و اعضای کابینه دولت خاطرنشان کرد: دکتر طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم به‌عنوان مسئول نظارت بر برنامه‌های اقتصادمقاومتی دو استان اصفهان و سمنان انتخاب شده است.

معاون روابط عمومی حوزه ریاست استانداری سمنان از برگزاری کنفرانس خبری با حضور طیب‌نیا در سمنان خبر داد و افزود: این کنفرانس با حضور خبرنگاران استان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار خواهد شد.

وی از دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی با نخبگان استان در این سفر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

عضو شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری همایش توسعه صادرات همزمان با سفر وزیر به استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور دکتر خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و مسئولان استانی و از جمله استاندار، نمایندگان مردم و فعالان بخش خصوصی در سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، این سومین سفر وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم در راستای نظارت بر روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در این استان است.