فرماندار خلخال گفت: بیش از 800 طرح و عمرانی نیمه تمام آغاز شده در دولت های گذشته در این شهرستان وجود دارد که برای تکمیل آنها سال ها وقت و هزینه سنگین مورد نیاز است.

به گزارش مرور نیوز، فریدون بابایی روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری خلخال افزود: درحال حاضر اولویت دولت برای تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد بوده واز آغاز هرگونه طرح عمرانی جدید در این شهرستان جلوگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان که بزودی برگزار می شود توزیع اعتبارات در بین طرح های عمرانی برخلاف سال های گذشته به صورت کلی انجام خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: خرد کردن اعتبارات در بین دهها ویا صدها طرح عمرانی تنها زمان وهزینه اجرا را افزایش داده ودر بسیاری از اوقات منجر به نیمه کاره رها شدن آنها شده بطوری که وجود بیش از 800 طرح نیمه تمام عمرانی بدون در نظر گرفتن عاقبت کار بوده است .
وی در بخش دیگری از سخنان خوداز آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا خبر داد وافزود: با توجه به همزمانی 2 انتخابات مهم و پیش بینی حداقل 17 نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات در محل 160 صندوق اخذ رای 480 دستگاه خودور برای جابجای نیروهای انسانی وعوامل برگزاری در شهرستان مورد نیاز است که تنها 60 دستگاه خودور دولتی موجود در منطقه برای انجام این کار وجود داشته و420 خودرو نیز از بخش خصوصی کمک گرفته خواهد شد .
دراین جلسه علی رمضان پور رییس دادگستری خلخال نیز با توصیه به نامزدهای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر روستا وهواداران آنها جهت پرهیز از تخریب همدیگر گفت:اگر خواهان برگزاری انتخابات سالم وعاری از تنش درشهرستان هستیم همه وظیفه داریم که با حرکت در چارچوب قانون وبا پرهیز از دست زدن به اعمال غیر قانی برای جمع کرددن رای زمینه را برای این کار فراهم کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای هر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.